Pages

www.judidesign.pl Judi Design

Tuesday, May 27, 2014

KOSZULA W KRATĘ

Maj nas nie rozpieszczał, ale nareszcie doczekaliśmy się ładnej pogody! Promienie słońca sprawiły, że na spacer miałam ochotę ubrać się lekko, swobodnie a jednocześnie kobieco. Zdecydowałam się na błękitno-różową koszulę, która zachwyciła mnie swoją kolorystyką i którą postanowiłam związać, aby nadać jej bardziej luźnego charakteru. Dobrałam do niej czarną spódniczkę i błękitne szpilki które ślicznie wydłużają nogi, a są na prawdę bardzo wygodne:). Listonoszka nawiązuje kolorystyką do różowych elementów koszuli i przełamuje elegancki charakter butów. Co sądzicie o tak połączeniu? Ja czułam się bardzo dobrze:).
KOSZULA-Sinsay
SPÓDNICA- Pimkie
BUTY-Brilu
TOREBKA-Bershka
BIŻUTERIA-no name

5 comments:

  1. Urocza torebeczka w pięknym kolorze! Buty również bardzo mi się podobają! Buziolki :*

    ReplyDelete
  2. Bardzo podobają mi się zdjęcia:) Buty i torebka są świetne:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Selamat Datang Di 7LiveBet Situs Betting Terbaik Dan Terpercaya
    Dapatkan Hot Promo Hanya Di 7LiveBet(.)COM :
    * HOT PROMO NEW MEMBER
    * BONUS TURNOVER POKER 0.3%
    * BONUS CASHBACK SPORTBOOK 15%
    * PROMO UANG TUNAI 5JT
    * BONUS REFERRAL 5% SEUMUR HIDUP
    BCA - MANDIRI - BNI - BRI
    Link Resmi : www(.)7LiveBet(.)com
    Link Alrternatif : www(.)7LiveBet(.)Asia

    UNTUK INFO SELENGKAPNYA SILAHKAN HUBUNGI KAMI DI :
    PIN BBM DC71D9A0
    LINE : 7LIVEBET
    WECHAT : 7LIVEBET
    WA +6281271235854
    LIVECHAT 24 JAM

    ReplyDelete
  4. Thanks for sharing this information. I really like your blog post very much. You have really shared a informative and interesting blog post with people.. agen dominoqq

    ReplyDelete

keywords: moda, fashion, Judi, projektowanie, szycie na miarę, Wrocław, szyte na miarę, zamówienie, ubrania, odzież, pokaz mody, modelka, modelki, modeling, Wrocław Fashion Meeting, wiosna-lato, jesień-zima, 2014, 2015, 2016, Wrocław Fashion Meeting, Fashion Meeting, wfm2013.pl, moda, pokazy mody, fashion, projektanci mody, spotkanie modowe, targi mody, Stylowy Wrocław, Parada Projektantów, Gala Fashion Meeting, Gala Finałowa, Wrocław, Vogue.com, Vogue, Vogue Magazine, Fashion, Collections, Beauty, Parties, Culture, Video, Best Dressed, Fashion Week, RTW, Ready-To-Wear, Models, Designers, Celebrities, Pictures, Photos, New York, Paris, London, Milan, zakupy przez internet, odzież wyprzedaż, wyprzedaż odzieży, wyprzedaż ubrań, promocje odzieży, promocje ubrań, wyprzedaże ubrań, wyprzedaż online, wyprzedaże online, wyprzedaż, wyprzedaże, znane marki, markowa odzież, przeceny, odzież, sklep z ubraniami, sklep z odzieżą, markowe ubrania, ubrania markowe, sklep z odzieżą markową, sklep z markową odzieżą, ubrania, odzież, promocje, ubrania promocje, internet zakupy, ubrania wyprzedaż, autorskie projekty ubrań Judyty Rybki, Judyta Rybka